human benisuef
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

التسجيلأحدث الصورالرئيسيةدخول
الان بقسم النتائج نتيجة الفرقة الرابعة لكلية الحقوق جامعة بنى سويف عام 2012 التيرم الثانى , ادارة المنتدى الطلابى لكلية حقوق بنى سويف تتمنى للجميع التوفيق والنجاح
نظرا لعدم تفرغ صاحب الموقع لادارة شئون المنتدى والاهتمام بة لوجودة بالخارج , تعلن ادارة المنتدى الطلابى لكلية حقوق بنى سويف عن الحاجة لمديرين ومشرفين للمنتدى , من يرى فى نفسة الجدية ارسال ايميل يحتوى على اسم عضويتة وكليتة وفرقتة , والقسم الراغب فى الاشراف علية على هذا الايميل ( kimoz10@yahoo.com )
تم تشغيل الدردشه وتم وضع علية الدردشة فى اسفل الصفحة الرئيسة للمنتدى ارجوا الالتزام بالقوانين والاخلاق الاسلاميه وارجوا استغلاله بما يفيد بالتوفيق للجميع

نعلن عن نفسنا

كاتب الموضوعرسالة
محمدموكا

محمدموكا

ذكر
الكلية : حقوق
االفرقة : الرابعه

نعلن عن نفسنا Empty
مُساهمةموضوع: نعلن عن نفسنا   نعلن عن نفسنا Icon_minitimeالسبت فبراير 21, 2009 9:53 am

هاى
يا جماعه انا محمد موكا طالب بكليه الحقوق ليسانس احب المنتديات وياريت كان يبقى موجود المنتدى من فتره كبيره ياريت يا جماعه نضم معظم طلاب الجامعه ونبقى كلنا يد واحده عشان المنتدى يبقى كويس ونعرف نخليه احسن موقع جامعى وانا هابدا على جميع الشاتات وهاضم كل اصحاب على النت الى مع( لا حول ولا قوة الا بالله ) فى الجامعه بد( لا حول ولا قوة الا بالله ) المنتدى بس ياريت مش انا لوحدى

نعلن عن نفسنا
صفحة 1 من اصل 1